lennyenivette.reismee.nl

Goed nieuws voor ons!

Voor degene die het misschien willen weten..

We hebben Wooly verkocht! Eigenlijk binnen 4 dagen al, dus wij zijn helemaal gelukkig! We kregen ontzettend veel reacties en uiteindelijk hebben we 'm voor een zeer redelijke prijs verkocht. Aanstaande zaterdag komen ze 'm ophalen en één dag later vliegen we naar Thailand! We hebben er zin in!!! En voor degene die ons missen.. 28 april zijn we terug in NL! Wij kunnen natuurlijk niet wachten om iedereen weer te zien, maar vinden het wel jammer dat het zo snel is gegaan. Ach ja.. we hebben het super gehad en daar gaat het om.. toch?! Btw.. we hebben nog een half jaar te gaan, dus we mogen niet klagen.

XX

pappa le tonnie

geweldig hoor globetrotters say goodbye to Australie en Thailand here we come . ps ik je ook een mailtje gestuurd . BIG HUG to both of you.xxx

Susanna

Zo das goed nieuws zeg,snel verkocht dan!
Op naar Thailand!!Goede reis zou ik zeggen!!
En april alweer?Das zeker snel gegaan!Komen jullie gezellig weer koninginnedag vieren hier!!
Goeie timing!!!

Greetzs Suus

marianne

Jongens geniet er nog ff van in Thailand want het vliegt voorbij. Jullie missen hier trouwens niet veel want het is het meest ongezellige weer dat je je maar kunt bedenken! Lot of fun!

Arjan en Yvonne

Hele leuke trip .veel plezier in thailand en niet te heet eten. groetjes